Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op het weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘.

15 voordelen van Customer Experience

Geplaatst op 19/08/2018
Over Customer Experience wordt veel onderzocht, gezegd en geschreven. De rode draad in al die publicaties is wel duidelijk: customer experience telt! Het levert meer ...


Introductie Wendbare strategie op een A4

Geplaatst op 13/08/2018
Het is bijna zover! Mijn nieuwe boek over snel en wendbaar ondernemen ligt half oktober in de boekwinkel. De laatste puntjes worden komende weken op ...


Is het Westen de weg kwijt of Patronen van bedrog?

Geplaatst op 09/08/2018
Is het westen de weg kwijt? Daar lijkt het misschien wel op als we zien hoe Westerse regeringen zich de laatste decennia hebben gedragen. Voormalig ...


Wendbare strategie op één A4 - Wendbaarheidscanvas

Geplaatst op 08/08/2018
Wendbare strategie op één A4 is het eerste Nederlandse boek over wendbaar ondernemen dat met behulp van het wendbaarheidscanvas een compleet overzicht geeft aan de ...


Is de zorg klaar voor de digitale samenleving?

Geplaatst op 04/08/2018
De digitalisering zet zich in snel tempo door. Ook in de gezondheidszorg. Van eHealth en elektronisch patienten dossier (EPD) tot slimme wearables, Dr. Watson, zorgrobots ...


Wendbaar ondernemen in fietsenland

Geplaatst op 31/07/2018
Wendbaarheid is één van de belangrijkste thema’s van de 21e eeuw. De wereld om ons heen verandert voortdurend en de impact van die veranderingen is ...


De grootste geflopte productlanceringen

Geplaatst op 31/07/2018
Innovatie is ‘hot’! Want we moeten en willen voortdurend verbeteren en vernieuwen. Om bij te blijven, te groeien of te overleven als organisatie. Helaas mislukt ...


Betere klantbeleving? Ga met de klant op reis!

Geplaatst op 19/07/2018
In de zorg krijgt de beleving van de cliënt en patiënt steeds meer aandacht. Goede zaak want met de juiste ‘patiëntexperience’ maak je het verschil ...


^ Naar boven