Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op het weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘.

15 KPI’s voor meer succes in Employee Experience

Geplaatst op 10/04/2022
De krapte op de arbeidsmarkt wordt alsmaar groter. Het werven, boeien en binden van medewerkers staat hoog op de agenda van veel bedrijven. Dat betekent ...


The Delta Model zet de klant centraal in jouw strategie

Geplaatst op 28/03/2022
Een goede strategie stelt niet de concurrent en het streven naar duurzaam concurrentievoordeel centraal. Maar de klant en het streven naar klantenbinding. Dat is de ...


De zorgprofessional van de toekomst is een #eHeld

Geplaatst op 18/03/2022
De Nederlandse gezondheidszorg staat voor grote uitdagingen. De zorgvraag neemt toe, net als de zorgkosten en het personeelstekort. Nieuwe technologische oplossingen (e-health) bieden grote kansen ...


Participatiesamenleving gaat met vallen en opstaan

Geplaatst op 11/03/2022
De participatiesamenleving is mislukt horen we te pas en te onpas. Zo neemt de leefbaarheid in buurten af en stagneert de arbeidsparticipatie van mensen met ...


Winnaars houden de regie en investeren in klantbeleving

Geplaatst op 07/03/2022
Je hebt winnaars en dalers in ondernemingsland. Bedrijven die toppresteren en bedrijven die achterblijven. Wat blijkt uit de Nationale Marketing Benchmark? Winnaars investeren in marketing, ...


Is jouw organisatie klaar voor de toekomst?

Geplaatst op 10/02/2022
The London School of Economics analyseerde ruim 2500 ondernemingen wereldwijd om te kijken wat er nodig is om klaar te zijn voor de toekomst. ...


Ik ben niet eenzaam - Handboek voor ouderencommunicatie

Geplaatst op 06/02/2022
Eenzaamheid is één van de grote problemen van deze tijd. Onder alle leeftijden, maar vooral onder ouderen. Jaarlijks worden veel projecten en campagnes bedacht om ...


Klantgericht betekent niet dat je klanten moet stalken

Geplaatst op 04/02/2022
We worden dagelijks 'gestalkt' door bedrijven en instellingen met hun vragen om feedback, reviews, punten, aanbevelingsverzoeken en wat al niet meer. Dat heeft niets met ...


^ Naar boven