Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op het weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘.

Van merkbelofte naar merkbewijs in de zorg

Geplaatst op 22/09/2019
Succesvolle organisaties hebben of zijn een 'sterke merk'. Een sterk merk met niet alleen een aansprekende merkbelofte, ze maken die ook waar. Iedere dag opnieuw. ...


Medewerker heeft weinig vertrouwen in zijn manager

Geplaatst op 15/09/2019
Kom ik net terug van vakantie, lees ik in de krant dat goede managers vrij zeldzaam zijn. En dat de manager voor een op de ...


Waarom jouw merk ook wordt gedisrupt

Geplaatst op 11/09/2019
In het boek Merkdisruptie lees je welke 100 merken de komende jaren gaan verdwijnen en waarom. De reden is simpel. Het zijn namelijk niet de ...


Help, onze kernwaarden zijn niet onderscheidend!

Geplaatst op 09/09/2019
Help, onze kernwaarden zijn niet onderscheidend! Die kreet heb ik de afgelopen jaren vaak gehoord. Je kent het ongetwijfeld wel, de sessies om te komen ...


In Moneyland zijn de rijken de baas

Geplaatst op 07/09/2019
‘Als je wil weten waarom de rijken steeds rijker worden en alleen gewone mensen nog belasting betalen, dan is dit het boek dat je moet ...


Het vervallen huis van de islam

Geplaatst op 07/09/2019
De islamitische wereld bevindt zich in een steeds dieper wordende crisis. Althans, als je er met een westerse bril naar kijkt zoals auteur en hoogleraar ...


Waardevolle merken zijn vaak betekenisloze merken

Geplaatst op 07/09/2019
Hoe je een waardevol merk krijgt? Simpel. Zorg voor een 'purpose' en voeg iets toe aan het leven van mensen. Wees innovatief en bind consumenten ...


Een betere klantbeleving betaalt zich uit

Geplaatst op 15/08/2019
Een betere klantbeleving (customer experience) betaalt zich uit. Dat hebben de accountants van KPMG voor ons uitgezocht. Meer klantgerichtheid levert niet alleen meer tevreden klanten ...


^ Naar boven