Sjors van Leeuwen


Sjors van LeeuwenNieuwe uitdaging: Indora Managementadvies

Na vijftien jaar voor verschillende bedrijven te hebben gewerkt begon ik in 2000 als zelfstandig adviseur onder de naam Indora Managementadvies. Belangrijkste drijfveer? Leuke  en uitdagende dingen doen voor leuke en uitdagende mensen en organisaties. Naast ondernemer, adviseur en auteur ben ik als bestuurslid en vrijwilliger actief in het verenigingsleven.

Strategisch denken en praktisch doen

De afgelopen dertig jaar ben ik voor verschillende bedrijven in verschillende functies en rollen werkzaam geweest zoals management- en marketingadviseur, CRM-adviseur, informatiemanager, systeemontwikkelaar en projectmanager. In al die jaren heb ik veel ervaring opgedaan bij tal van dienstverlenende bedrijven en instellingen. In uiteenlopende branches in profit en non-profit sector. Vaak op het snijvlak van organisatie, strategie, klantgerichte marketing, innovatie en technologie.

Door mijn ervaring ben ik goed thuis in vele strategische vraagstukken en het toenemend belang van de ‘de klant’ als onderscheidende factor. Visie-, strategie- en beleidsontwikkeling en de vertaling daarvan naar strategische marketing en innovatieve dienstverleningsconcepten hebben mijn speciale interesse. Daarbij combineer ik graag strategisch denken met doelgericht en pragmatisch handelen. Want wat gaan wij morgen nu anders, slimmer en beter doen? Het is belangrijk dat je als organisatie weet wat je wilt en nog belangrijker, dat je het antwoord weet op de vraag ‘hoe kom ik van A naar B’?

Met de paplepel

Mijn wieg stond op de markt in Arnhem. Opgegroeid in een ondernemersgezin (groothandel in fruit) met negen broers en zussen. Delen, hergebruiken, samenwerken, meewerken en aanpakken waren het uitgangspunt. Principes van de deel-, circulaire en netwerkeconomie zijn met de paplepel ingegoten.

Boeken, artikelen en columns

De afgelopen jaren heb ik diverse boeken geschreven over strategie, marketing, klantgericht ondernemen (CRM) en innovatie. Verder ben ik als auteur, columnist en recensent actief voor verschillende vakbladen, portals en uitgevers zoals Managementboek.nl, ManagementSite.nl, MarketingTribune.nl en Frankwatching.com

Wilt u meer weten? Neem dan contact op.

^ Naar boven