Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op mijn weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘.

Zo werkt de platformeconomie in Nederland

Geplaatst op 24/10/2020
Hoe werkt de platformeconomie? In Nederland? Goede vraag want 'platforms are here to stay'. De Sociaal-Economische Raad (SER) ging op onderzoek uit en legde de ...


Wennen aan wenden en werken aan wendbaarheid

Geplaatst op 21/10/2020
Wat is dat eigenlijk, wendbaarheid? Hoe speel je het spel van soepel omgaan met de toekomst? Want er is geen standaardrecept voor wendbaar zijn in ...


Tien Nederlandse uitblinkers in klantbeleving

Geplaatst op 19/10/2020
Wat kunnen we leren van bedrijven met de beste klantbeleving? De consultants van KPMG zochten het voor ons uit en zette de Nederlandse uitblinkers in ...


Economische groei is fantoomgroei

Geplaatst op 17/10/2020
Hoe kan het dat de economie blijft groeien en bedrijven steeds meer winst maken en dat werknemers dat al jaren niet merken in hun loonzakje? ...


Krijg meer grip op de klant, consument, burger en patiënt

Geplaatst op 14/10/2020
In deze coronatijd gaat het vaak over waarom mensen doen wat ze doen? Als klant, consument, burger of patiënt. Denk aan het wel of niet ...


Ruim 600 quotes in Zeg dat nog eens?

Geplaatst op 14/10/2020
Zeg dat nog eens? Dat is de titel van een handzaam boekje met meer dan zeshonderd citaten, rake oneliners en nadenkertjes uit de managementliteratuur. Een ...


Frisse kijk op organisaties en verandermanagement

Geplaatst op 06/10/2020
De wereld is minder maakbaar dan vaak wordt gedacht. Dat geldt ook voor organisaties. Gelukkig beschikt elke organisatie over (van)zelforganiserend vermogen. Zonder sturing van bovenaf ...


Heb jij al The Offer You Can’t Refuse?

Geplaatst op 30/09/2020
Product, prijs en kwaliteit zijn allang niet meer onderscheidend in het gevecht om de klant. Gebruiksgemak en service ook niet meer. Je moet meer doen ...


^ Naar boven