Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op mijn weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘.

Hoe help jij de klant kiezen?

Geplaatst op 14/06/2018
Digitalisering heeft invloed op het keuzegedrag van klanten. Onderzoekers zien vier soorten doelgroepen ontstaan als we kijken naar het keuzegedrag van klanten. Door rekening te ...


Coolblue is Klantvriendelijkste Bedrijf in 2018

Geplaatst op 12/06/2018
Coolblue is opnieuw gekozen tot het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Net als in 2017 weet Coolblue ook in 2018 alle andere bedrijven achter zich te ...


Innovatie door Breaking Bad Habits

Geplaatst op 08/06/2018
Best practices mogen dan wereldwijd gebruikt worden, dat betekent niet dat ze ook effectief zijn. In tegendeel. Veel best practices zijn achterhaald, schadelijk of dwarsbomen ...


Interview Marketing is een mensenverhaal

Geplaatst op 07/06/2018
Marketing in de zorg blijft een boeiend onderwerp. Ook vijftien jaar na de invoering van gereguleerde marktwerking in de zorg. In Markant, het magazine van ...


Nieuwe klanten moet je even in de watten leggen

Geplaatst op 02/06/2018
Fijn, een nieuwe klant! Maar voor je het weet is die zo weer vertrokken omdat hij of zij niets meer hoort en alleen nog wordt ...


Bier voor Afrika - De onfrisse avonturen van Heineken

Geplaatst op 27/05/2018
Bier voor Afrika is het vervolg op het veelgeprezen boek Heineken in Afrika van onderzoeksjournalist Olivier van Beemen. Een boeiend vervolgboek met nog meer inkijkjes ...


Goede managers maken het verschil voor de klant

Geplaatst op 27/05/2018
Het probleem is niet management of een teveel aan managers. Het probleem is dat er zo weinig goede managers zijn. Goede managers zorgen voor visie, ...


Uber voor alles een boeiend en alarmerend boek

Geplaatst op 26/05/2018
Uber is hip. Tegenwoordig hebben we een ‘Uber’ voor alles. Denk aan maaltijdbezorger Deliveroo of schoonmaakplatform Helpling. Dat klinkt goed, gemak dient immers de mens. ...


^ Naar boven