Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op mijn weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘.

Innoveert de zorg wel op de juiste manier?

Geplaatst op 23/01/2022
Innovatie in de zorg staat hoog op de agenda van politici, beleidsmakers, zorgbestuurders, zorgprofessionals en innovatiemanagers. Er wordt veel tijd, geld en energie aan besteed. ...


Hoe staat het met de klantbeleving in 2022?

Geplaatst op 19/01/2022
Investeren in klantbeleving loont en servicemedewerkers spelen daarbij een belangrijke rol. Dat lezen we in het Customer Experience (CX) Trends Report 2022 van Zendesk. Steeds ...


Omarm de chaos en leer transities begrijpen

Geplaatst op 11/01/2022
We bevinden ons op een kantelpunt in de geschiedenis van de mensheid. We merken het aan de onrust in de wereld, de onrust in onszelf. ...


Digitalisering klantgerichtheid: eerst strategie dan de tools

Geplaatst op 29/12/2021
Technologie, systemen en tools kunnen organisaties helpen om klantgerichter en succesvoller te worden. Maar het begint bij een visie en heldere strategie. De rest is ...


12 belangrijke trends voor de Nederlandse gezondheidszorg

Geplaatst op 26/12/2021
In dit artikel worden 12 ontwikkelingen beschreven die de komende jaren een belangrijke rol spelen in de Nederlandse gezondheidszorg. Net als de rest van de ...


Wordt 2022 het Jaar van de Wendbaarheid?

Geplaatst op 20/12/2021
Wordt 2022 het Jaar van de Wendbaarheid? Corona gaat niet meer weg en steekt in steeds andere gedaantes de kop op. Ook zitten we volgens ...


SnappStory beschrijft het succesverhaal van SnappCar

Geplaatst op 15/12/2021
In 2011 lanceerde Victor van Tol samen met twee vrienden SnappCar: een online platform voor het delen van auto’s. Na tien jaar vallen en opstaan ...


Goede managers maken het verschil

Geplaatst op 07/12/2021
Hadden de grote problemen en vele schandalen bij de Belastingdienst en andere uitvoeringsinstanties voorkomen kunnen worden? Bijvoorbeeld door beter 'management'? Die vraag is niet zo ...


^ Naar boven