Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op het weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘.

Coolblue is Klantvriendelijkste Bedrijf in 2018

Geplaatst op 24/04/2018
Coolblue is opnieuw gekozen tot het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Net als in 2017 weet Coolblue ook in 2018 alle andere bedrijven achter zich te ...


Klantgericht ondernemen volgens Coolblue - Deel 2

Geplaatst op 21/04/2018
De jaaromzet van Coolblue bedroeg in 2017 het recordbedrag van 1,2 miljard euro. Maar Coolblue-baas Pieter Zwart zegt: "Bij mijn ambitie hoort geen getal. Ik ...


Werknemer heeft weinig vertrouwen in verandervermogen

Geplaatst op 20/04/2018
Meer dan een derde van alle werknemers vindt dat de eigen organisatie onvoldoende in staat is om te veranderen. Verschillende factoren hebben invloed op dat ...


Zo krijg je ontevreden klanten

Geplaatst op 20/04/2018
Kwaliteit leveren is voldoen aan de verwachtingen van de klant. Zo eenvoudig is het. Dat geldt ook in de horeca en het restaurantwezen. Die kwaliteit ...


De data-economie - waarom data geld gaat vervangen

Geplaatst op 16/04/2018
Wie de berichten leest over zelfrijdende auto’s, inlichtingen- en privacywetten (sleepwet), hacken door buitenlandse mogendheden, gepersonaliseerde gezondheidszorg en datalekken en datamisbruik door commerciële partijen als ...


Jan Timmer - Die man van Philips

Geplaatst op 16/04/2018
Jan Timmer wordt vaak herkend als ‘die man van Philips’. Hij werkte er zijn leven lang en was jarenlang de hoogste baas van het ooit ...


Kloteklanten 3.0 bewijst de winst van klantvriendelijkheid

Geplaatst op 15/04/2018
In het boek Kloteklanten 3.0 lees je wat je moet doen om het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland te worden. Het beschrijft de ontwikkelingen op ...


Strategische wendbaar door een Rolling Strategy

Geplaatst op 15/04/2018
Dikke kaderbrieven, beleidsplannen en langetermijnplannen zijn al achterhaald als de inkt nog niet is opgedroogd. Naast een wendbare organisatie is ook het snel kunnen aanpassen van ...


^ Naar boven