Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op het weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘.

Vier trends voor het meten van patiëntervaringen

Geplaatst op 09/12/2017
Op werkconferentie Toekomstscenario’s Patiëntervaringen, op 28 november jl. georganiseerd door het Zorginstituut en NIVEL, kwamen vier trends naar voren als het ...


Klantrelaties waardevoller dan het merk

Geplaatst op 08/12/2017
Een belangrijke vraag in marketingland is of een bedrijf moet investeren in zijn merk of in de relaties met zijn klanten? Wat blijkt uit onderzoek? ...


De Startup Methode voor permanente innovatie

Geplaatst op 06/12/2017
Bedrijven moeten sneller, wendbaarder en innovatiever worden om te kunnen overleven. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan zo leert de praktijk, dus hoe pak je ...


Loyaliteit verandert in digitale tijden

Geplaatst op 04/12/2017
Onder invloed van alle technologische ontwikkelingen is het gedrag van klanten de laatste decennia ingrijpend veranderd. Dat heeft grote consequenties voor hoe klantloyaliteit ontstaat en ...


Marketing in de zorg is hard nodig volgens zorgbestuurders

Geplaatst op 01/12/2017
Over marketing in de zorg wordt veel gezegd en geschreven. Sinds de invoering van ‘gereguleerde marktwerking’ in de zorg zijn zorgorganisaties in cure en care ...


De 4e industriele revolutie ziet er zo uit

Geplaatst op 28/11/2017
De 4e industriële revolutie is al gaande en gaat de komende decennia een grote impact gaan hebben op de maatschappij. Zaken als kunstmatige intelligentie en ...


Groot denken begint klein

Geplaatst op 26/11/2017
Succesvol zijn betekent mogelijkheden zien en kansen benutten. Daarvoor moeten we wel buiten bestaande kaders stappen en vastgeroeste denkpatronen loslaten. We moeten Groot denken zo ...


Kies bewust voor e-health in de zorg

Geplaatst op 25/11/2017
Kies bewust voor e-health. Zo luidt de subtitel en de belangrijkste aanbeveling van de eHealth Monitor 2017. In dit rapport staat de actuele stand van ...


^ Naar boven