Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op mijn weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘. 

Zijn loyaliteitsprogramma's succesvol?

Geplaatst op 21/08/2017
Er worden miljarden besteed aan loyaliteitsprogramma's. Maar worden ze wel gebruikt? Het antwoord vinden we voor een deel in The Loyalty Report 2017 van de ...


Klantbeleving begint met inzicht in klantrelatie

Geplaatst op 18/08/2017
Een goede klantbeleving (customer experience) wordt steeds belangrijker in het gevecht om de klant. Het bepaalt voor klanten steeds vaker de keuze voor een specifiek ...


Medewerker is nog geen ambassadeur

Geplaatst op 18/08/2017
Het is de droom van elk bedrijf en elke bestuurder, directeur, manager en marketeer: trotse en betrokken medewerkers die optreden als ambassadeur van de organisatie. ...


Patiënt wil niet als nummer gezien worden

Geplaatst op 17/08/2017
Veel patiënten worden voor en tijdens hun ziekenhuisopname slecht geïnformeerd, lopen tegen wachtlijsten aan en ervaren een gebrek aan privacy. De Consumentenbond ziet nog veel ...


Slimme en groene economie heeft de toekomst

Geplaatst op 17/08/2017
De klimaatverandering zet zich onverminderd door. De temperatuurstijging in de wereld kan het beste worden afgeremd door sneller gebruik te maken van duurzame energie. Daarvoor ...


Wat gebeurde er met werelds grootste bedrijven?

Geplaatst op 15/08/2017
Managementboeken over de 'greatest' bedrijven zijn populair. Denk aan boeken als In Search of Excellence (1982), Built to Last (1994) en Good to Great (2001). ...


Klanten zijn gek op co-creatie met bedrijven

Geplaatst op 12/08/2017
Co-creatie tussen bedrijven en klanten wordt steeds meer gemeengoed. Toch is er nog veel onbenut potentieel, zo blijkt uit onderzoek. Want bijna 60 procent van ...


Waarom modellen en tools niet werken

Geplaatst op 10/08/2017
We worden dagelijks bestookt met nieuwe modellen, tools en programma’s. Volgens de bedenkers natuurlijk hét ‘ei van Columbus’. Maar als je niet weet hoe je ...


^ Naar boven