Diensten

U kunt ons inschakelen voor strategische vraagstukken en uitdagingen op het snijvlak van klantgericht ondernemen (CRM), strategie en marketing.

Indora-diensten-overzicht-blokken

Als u klantgerichter, marktgerichter en succesvoller wilt worden, dan kunnen wij u helpen. Op basis van enkele eenvoudige wijsheden: regeren is vooruitzien en eerst denken dan doen. Of zoals ze in Japan zeggen: visie zonder actie is dagdromen, actie zonder visie is een nachtmerrie.

U kunt ons op flexibele wijze inschakelen voor:

  • Advisering op het gebied van klantgericht ondernemen (CRM), strategie en marketing.
  • Uitvoeren van markt- en klantonderzoek, haalbaarheidsonderzoek en second opinion.
  • Signaleren van trends, ontwikkelingen, innovaties en marktkansen.
  • Ontwikkelen van klantgerichte marketingvisies, strategieën, concepten en plannen.
  • Ontwikkelen van nieuwe businessmodellen en serviceconcepten (‘new business’).
  • Vertalen van visies, strategieën en concepten naar resultaatgerichte actieplannen.
  • Begeleiden van programma’s en projecten voor uitwerking en invoering.
  • Opleiden, trainen en coachen (klankborden) van managers en medewerkers.

Uw voordelen van onze aanpak en werkwijze:

  • Versnellen: door flexibiliteit, snelheid en doelgerichtheid.
  • Verbeteren: door onafhankelijkheid, kennis, ervaring en best practices.
  • Verduidelijken: van voordelen, nadelen, kosten en opbrengsten.
  • Verhelderen: door inzage in problemen en oplossingen.
  • Verenigen: door gezamenlijke visie en breed draagvlak.
  • Verbinden: door toegang tot een netwerk van (externe) specialisten.

Kenmerken van onze werkwijze:

  • Uw organisatie is uniek en dat vraagt om een aanpak op maat.
  • Wij werken nauw met u samen en maken optimaal gebruik van elkaars kennis en ervaring.
  • Wij werken snel en goed en gaan gedegen, flexibel en praktisch te werk.
  • Het resultaat en uw tevredenheid staan voorop.

Voorbeelden van uitgevoerde opdrachten bij meerdere organisaties in diverse branches:

  • Ontwikkelen van een bedrijfsvisie en een strategisch marketingplan.
  • Uitvoeren van marktanalyses, concurrentieonderzoek en haalbaarheidsonderzoek.
  • Ontwikkelen van nieuwe businessmodellen en diverse serviceconcepten.
  • Onderzoek naar verbetering van klanttevredenheid, klantenbinding en klantloyaliteit.
  • Opstellen CRM-visie, klantgerichte strategie en begeleiden CRM-pakketselectie.
  • Opstellen marketingplan voor een nieuw product voor een nieuwe klantengroep.
  • Onderzoek naar marktkansen en klantbehoeften van specifieke doelgroepen.
  • Opstellen van een plan voor herinrichting klantenservice en contactkanalen.
  • Onderzoek naar de invoering van een loyaliteitsprogramma en relatiebeheerprogramma.
  • Verzorgen workshops/trainingen voor CRM, marketing, relatiebeheer en accountmanagement.
  • Verzorgen programmamanagement voor het markt- en klantgerichter maken van een organisatie.
  • Onderzoek naar haalbaarheid zorghotel, klantenpas, mobiele dienstverlening en adviesconcept.
  • Uitvoeren van review/second opinion op businessidee, marketingplan en productconcept.
  • Diverse zorgmarketingopdrachten. Lees meer over onze zorgmarketingactiviteiten.

Concreet resultaat waar u echt iets aan heeft!

Indora Managementadvies helpt u graag om uw marktpositie te versterken. Door een onderscheidende positionering, met nieuwe concepten en met meer tevreden, meer trouwe en meer winstgevende klanten. Naast het maken van realistische plannen en het ontwikkelen van onderscheidende concepten, helpen wij ze ook graag uitvoeren. Van strategisch denken, naar praktisch doen. Neem voor meer informatie contact op.

^ Naar boven