Zorgmarketing

De afgelopen jaren heeft Sjors van Leeuwen (Indora) veel gepubliceerd over marketing in de zorg.

Boeken van Sjors van Leeuwen over marketing in de zorg:

Power to the People – Online marketing in de zorg (verschijnt februari 2018).
Power to the people – Marketing in de zorg – 2015.
Zorgmarketing in de praktijk – deel 2 – 2010.
Zorgmarketing in de praktijk – deel 1 – 2007.

E-books van Sjors van Leeuwen over marketing in de zorg:

Zorgmarketing voor de eerste lijn – 2008.

Interviews en vermeldingen over marketing in de zorg:

Columns over zorgmarketing op NationaleZorggids.nl.
Weblog over zorgmarketing op Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw.
Artikel op Frankwatching.com over de resultaten van het Zorgmarketing Onderzoek 2016.
Interview op Nationale Zorggids over meer aandacht voor marketing bij zorginstellingen – 2016.
Interview op Managementboek.nl over ‘zorgorganisaties moeten aan de slag met marketing’ – 2015. 
Artikel in MarketingTribune Jubileumgids over marketing in de zorg – 2014
.
Artikel op MarketingTribune.nl over marketing met een missie in de zorg – 2013.
Artikel in SKIPR over Opvallen in de zorg is een vak apart – 2010.
Interview in Zorgspecial over tafelgesprek PR en marketing – 2008.
Interview in MarketingTribune over Zorgmarketing – 2007

Publicaties over marketing in de zorg:

ZORGMARKT Investeer in strategische wendbaarheid.
ZORGMARKT Strategieen voor Zorgmarketing.
ZORGMARKT Concurrentievoordeel door marketingflexibiliteit.
ZORGMANAGEMENT Opstellen strategisch marketingplan.
ZORGMANAGEMENT 10 Succesfactoren voor innovatie.
ZORGSPECIAL Merkenbeleid voor zorgverleners.
ZORGSPECIAL Reputatiemanagement.
ZORGSPECIAL Seniorenmarketing.
ZORGSPECIAL Relatiebeheerstrategie.
ZORGSPECIAL Van trends naar nieuwe producten.
ZORGSPECIAL Zorgmarketing in de eerste lijn.
ZORGINSTELLINGEN Accountmanagement voor zorginstellingen.
ZORGINSTELLINGEN Toekomst van Zorghotels

Kennisartikelen over marketing in de zorg:

Marketing in de zorg – Power to the people.
Marktwerking vraagt om marketing in de zorg en zorgmarketing
.
Patiënt heeft drie primaire emotionele basisbehoeften.
Als Disney de baas was in uw ziekenhuis of zorginstelling.
25 praktische zorgmarketingtips uit ‘Zorgmarketing in de praktijk’.
25 tips over de organisatie van de zorgverkoop bij zorgorganisaties

Vragen staat vrij

Wilt u meer weten over deze onderwerpen of heeft u andere vragen? Neem dan contact op of meld u aan voor onze nieuwsbrief.

^ Naar boven