Over Indora

Onafhankelijk advies op maat

Mijn naam is Sjors van Leeuwen en Indora Managementadvies is de naam van mijn bedrijf. Ik werk als zelfstandig managementadviseur op het snijvlak van klantgericht ondernemen (CRM), strategie en marketing.

Als onafhankelijk adviseur help ik organisaties om nog marktgerichter, klantgerichter en succesvoller te worden. Vooral op het gebied van visie, strategie en nieuwe innovatieve marketing-, business- en serviceconcepten. Dat doe ik samen met u en indien nodig met gespecialiseerde partners uit mijn netwerk.

Anders gezegd: ik help organisaties, directeuren en managers graag om ‘door de bomen het bos weer te zien.’ Vaak voel ik me banketbakker van beroep wanneer ik de vraag krijg om van al die strategieën, speerpunten, projecten en ideeën weer ‘chocolade’ te maken, zodat iedereen begrijpt wat de bedoeling is en er weer focus en richting is. Enkele uitspraken van klanten staan vermeld bij referenties.

Zelf heb ik dertig jaar ervaring in verschillende functies, organisaties en branches. Met uiteenlopende vraagstukken op het snijvlak van organisatie, strategie, klantgerichte marketing, innovatie en technologie. Door mijn brede ervaring ben ik goed thuis in vele strategische vraagstukken en het belang van meer markt- en klantgerichtheid. Kortom, een breed georiënteerd strategisch management- en marketingadviesbureau.

Waar kunt u op rekenen? Kenmerken van mijn dienstverlening:

  • Klantgericht, resultaatgericht, kennis van zaken en betrouwbaar.
  • Samenhang en dwarsverbanden zien in interne en externe ontwikkelingen.
  • Snel tot de kern komen, met focus en aandacht voor de vraag achter de vraag.
  • Denkkracht, nieuwe ideeën, inzichten en eye-openers.
  • Goede prijs/kwaliteit-verhouding: niet goed, geld terug (nog nooit gebeurd ;-).

Zorgmarketingplatform

Sinds 2001 werk ik in de gezondheidszorg. Indora Managementadvies is een van de eerste adviesbureaus in Nederland dat zich gespecialiseerd heeft in markt- en klantgericht ondernemen in de zorg. Omdat ‘marketing’ in die branche nog een onbekend fenomeen was, ben ik in 2004 het Zorgmarketingplatform gestart: hét kennisplatform voor marketing in de zorg.

Aan de slag

Wilt u snel aan de slag of meer weten? Neem dan gerust even contact op.

^ Naar boven