CRM Selectie

U kunt ons op flexibele wijze inschakelen voor:

  • Uitvoeren van een CRM Quick Scan.
  • Opstellen van een CRM-visie en CRM-strategie en projectplan/plan van aanpak.
  • Opstellen van een programma van eisen, request for information en request for proposal.
  • Begeleiden van de selectie van een CRM-systeem en -leverancier.
  • Opstellen van een plan van aanpak voor de CRM-implementatie.
  • Uitvoeren van een review of second opinion op uw strategie, plannen en projecten.
  • Fungeren als sparringpartner, vraagbaak, coach of klankbord.
  • Diverse zorgmarketingopdrachten. Lees meer over onze zorgmarketingactiviteiten.

De heer W. de Rooij RI, Directeur KNVB over Indora:

“Het invoeren van CRM doe je niet iedere dag. Het is een strategische keuze die ver doorwerkt in een organisatie. Het is dus belangrijk dat je hier van tevoren goed over nadenkt. Wij hebben daarom Indora Managementadvies ingeschakeld. Zij zijn onafhankelijk en gespecialiseerd op dit gebied. Zij hebben ons geholpen om een goed beeld te krijgen van wat CRM nu precies is, wat het betekent voor je organisatie, hoe je CRM het beste kunt inzetten en welke CRM-software voor ons het meest geschikt is.”

Wilt u meer weten? Neem dan gerust even contact op.

^ Naar boven