Advies

Wij kunnen u op verschillende manieren van dienst zijn:

  • Ontwikkelen van onderscheidende strategieën voor klantgericht ondernemen (CRM).
  • Signaleren van trends, ontwikkelingen, innovaties en marktkansen.
  • Ontwikkelen van klantgerichte marketingvisies, marketingstrategieën en marketingplannen.
  • Ontwikkelen van nieuwe businessmodellen, marketingconcepten en serviceconcepten (‘new business’).
  • Vertalen van visies, strategieën en concepten naar resultaatgerichte actieplannen.
  • Uitvoeren van reviews of second opinion op uw strategie, plannen en projecten.
  • Fungeren als sparringpartner, vraagbaak, coach of klankbord.
  • Diverse zorgmarketingopdrachten. Lees meer over onze zorgmarketingactiviteiten.

Mevrouw M. Draaisma, Marketing Director van zorgorganisatie Pluryn over Indora:

“Niet alleen de combinatie van Zorg en Marketing zijn verenigd in Sjors van Leeuwen. Maar ook de praktische toepassing van die kennis naar de praktijk. Bij het formuleren van de marketingstrategie voor Pluryn heeft onze organisatie daar veel plezier van gehad. Dit hebben we binnen vier maanden afgerond en het wordt breed gedragen binnen onze organisatie. Ik verheug me er dan ook op om bij de uitvoering van de marketingstrategie Sjors weer als sparringpartner te hebben.”

^ Naar boven