Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op mijn weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘.

7 belangrijke trends in klantgericht ondernemen

Geplaatst op 19/02/2018
Goede producten leveren, tegen een scherpe prijs en met een goede service is niet meer voldoende. Klanten stappen net zo gemakkelijk over naar de concurrent ...


Klanten - wat moet je er mee?

Geplaatst op 16/02/2018
We hebben de mond vol over klantgericht ondernemen, maar hoe word je nu een klantgerichte organisatie? Hoe krijg je klanten die als ambassadeur van jouw ...


Zo krijg je ontevreden klanten

Geplaatst op 13/02/2018
Kwaliteit leveren is voldoen aan de verwachtingen van de klant. Zo eenvoudig is het. Dat geldt ook in de horeca en het restaurantwezen. Die kwaliteit ...


Waardegedreven zorg breekt (eindelijk) door?

Geplaatst op 12/02/2018
In de zorg gaat de discussie altijd over 'wat kost dat?' en dat is bij toenemende vergrijzing, technologische mogelijkheden en personeelskosten al snel te veel. ...


Ziekenhuis Rijnstate slaat de plank mis

Geplaatst op 11/02/2018
Het lijkt me dat je tegenwoordig als ‘ziekenhuis’ en er niet alleen bent om mensen beter te maken, maar ook om er voor te zorgen ...


Waarom winkels hun klanten verliezen

Geplaatst op 10/02/2018
Winkeliers denken vaak dat klanten niet meer (terug)komen naar hun winkel vanwege de prijs, bijvoorbeeld omdat webshops goedkoper zijn. Uit onderzoek blijkt dit dat maar ...


Customer experience (CX) als concurrentiestrategie

Geplaatst op 06/02/2018
Er is maar één manier om je te onderscheiden van al die andere aanbieders, leveranciers en bedrijven, namelijk het bieden van een excellente klantbeleving. Customer ...


De digitale zorgconsument heeft touwtjes in handen

Geplaatst op 06/02/2018
Het boek ‘Power to people – Online marketing in de zorg’ gaat over de impact van de digitalisering op de zorg, de opkomst van de ...


^ Naar boven