Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op mijn weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘.

De grootste geflopte productlanceringen

Geplaatst op 21/07/2018
Innovatie is ‘hot’! Want innovatie is nodig om de economische crisis te kunnen overleven, de continuïteit te kunnen waarborgen en weer te kunnen groeien. Helaas ...


Betere klantbeleving? Ga met de klant op reis!

Geplaatst op 19/07/2018
In de zorg krijgt de beleving van de cliënt en patiënt steeds meer aandacht. Goede zaak want met de juiste ‘patiëntexperience’ maak je het verschil ...


Zomertip: maak kans op 3 boeken leesplezier!

Geplaatst op 16/07/2018
De vakantie is een mooi moment om bij te tanken en bij te lezen. Daarom geef ik 3 boekpakketten gratis weg, met in ieder pakket ...


Tien leestips voor de zomer

Geplaatst op 13/07/2018
De zomerperiode is een mooie tijd voor vakantie en om weer eens bij te lezen. Hier vind je 10 recensies van boeken die ik de ...


Management Mythes en Feiten

Geplaatst op 02/07/2018
De Belgische krant de Tijd ging in gesprek met organisatiepsycholoog Frederik Anseel over generatieverschillen, evaluaties, coaches en burn-outs. Als docent aan de gloednieuwe businessschool van ...


Recensie Instituut voor briljante mislukkingen

Geplaatst op 01/07/2018
‘Van fouten kun je leren.’ ‘Ondernemen is vallen en opstaan.’ Uitspraken waar je het moeilijk mee oneens kunt zijn. Toch blijkt dat in de praktijk ...


Legaal maar fataal leest als een aanklacht

Geplaatst op 26/06/2018
Fabrikanten van voeding, tabak, alcohol, medicijnen, auto’s en wapens hebben veel gemeen. Ze brengen de volksgezondheid, maatschappij en democratie grote schade toe. De overheid staat ...


Hoe help jij de klant kiezen?

Geplaatst op 14/06/2018
Digitalisering heeft invloed op het keuzegedrag van klanten. Onderzoekers zien vier soorten doelgroepen ontstaan als we kijken naar het keuzegedrag van klanten. Door rekening te ...


^ Naar boven