Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op mijn weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘.

Van big data naar markt en klant inzicht

Geplaatst op 28/04/2017
Er wordt veel gezegd en geschreven over Big Data. Maar het verzamelen van heel veel gegevens is vaak een doel op zich in plaats van ...


Het klantvriendelijkste bedrijf word je zo!

Geplaatst op 27/04/2017
Wat kunnen we leren van Coolblue, het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland in 2017? Ze doen heel concreet zes dingen het allerbeste. Van beschikbaar zijn als ...


Zes e-health obstakels in de zorg

Geplaatst op 24/04/2017
Er wordt al jaren gesproken over innovatie in de zorg. Verregaande digitalisering van de zorg moet de zorg beter, goedkoper en klantgerichter maken. Ondanks veel ...


Big Data vaak nog een Big Promise

Geplaatst op 21/04/2017
Klantbeleving wordt het belangrijkste wapen in het gevecht om de klant. Het personaliseren van die klantbeleving is dan ook de uitdaging voor de komende jaren. ...


Snelgroeiende startups blinken uit in focus

Geplaatst op 18/04/2017
Snelgroeiende bedrijven blinken vaak uit door een simpel en schaalbaar businessmodel met focus. Dat blijkt uit recent onderzoek van het World Economic Forum in samenwerking ...


Big Data Marketing wint aan belang

Geplaatst op 12/04/2017
Big data is één van de grootste buzzwords van de laatste jaren. Het belooft gouden bergen, maar wat is big data nu precies en wat ...


Veel gemaakte customer journey-fouten

Geplaatst op 10/04/2017
De klantreis (customer journey) is een veel gebruikt hulpmiddel om de klantbeleving (customer experience) te verbeteren. Toch laten bedrijven op dit gebied veel kansen liggen. ...


Pensioenmythe geeft te denken

Geplaatst op 23/03/2017
De berichten in de media zijn duidelijk: we hebben het beste pensioenstelsel van de wereld. Op het eerste oog lijkt dat misschien ook zo. Maar ...


^ Naar boven