Blog

Hier leest u de laatst gepubliceerde artikelen op mijn weblog ‘Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw‘.

Een betere klantbeleving betaalt zich uit

Geplaatst op 15/08/2019
Een betere klantbeleving (customer experience) betaalt zich uit. Dat hebben de accountants van KPMG voor ons uitgezocht. Meer klantgerichtheid levert niet alleen meer tevreden klanten ...


Bouwen van een sterk merk in de zorg

Geplaatst op 12/08/2019
Zorgaanbieders hebben al jaren te maken met gereguleerde marktwerking en daarmee ook met concurrentie. Zorginkopers en cliƫnten hebben meer keuzevrijheid en kunnen zelf bepalen voor ...


Meer loyale klanten door betere klantbeleving

Geplaatst op 10/08/2019
Meer loyale klanten door betere klantbeleving. Zo eenvoudig is het. Dat blijkt opnieuw uit grootschalig onderzoek. Als je zorgt voor een zeer goede klantbeleving dan ...


Zo versterk je de binding met jouw klanten

Geplaatst op 07/08/2019
Meer trouwe klanten, die meer bij je besteden, dat willen we allemaal. De berichten over de noodzaak van het boeien en binden ...


Wendbaarheid van medewerkers kun je vergroten

Geplaatst op 03/08/2019
Van werknemers wordt steeds meer verwacht dat zij wendbaar zijn. Dat ze 'agile' zijn en zich snel weten aan te passen aan voortdurend veranderende organisaties. ...


Van kernwaarden naar merkwaarden en klantwaarden

Geplaatst op 02/08/2019
Je hebt er ongetwijfeld wel eens over gehoord: kernwaarden. Soms wordt er ook gesproken over merkwaarden of klantwaarden. Dat levert bij veel organisaties maar al ...


Wendbaar ondernemen met een leap-strategie

Geplaatst op 30/07/2019
We leven in een snel veranderende wereld waarin producten en diensten sneller dan ooit gekopieerd worden. Imitatie als wereldwijde concurrentiestrategie. Om te kunnen overleven moeten ...


Slimme klantendeal van Koopjedeal

Geplaatst op 28/07/2019
De webshop Koopjedeal.nl ging onlangs failliet. Pech, dachten al die gedupeerde klanten. Wel bestellen en betalen, maar niets meer ontvangen. Dat wordt fluiten naar je ...


^ Naar boven